05 november 2007

23 ting plus

Længe siden...igen, men Bente og Thor proudly present 23 ting plus - så i stedet for at kaste mig over den opgave jeg har foran mig og som synes lidt uoverskuelig (og nej det er ikke den samme som i forrige indlæg :-) så tog jeg en rundtur på Remember the Milk for at se om det var noget for mig. Det var det ikke rigtigt. Der stod godt nok at det var for mennesker som elsker lister og selvom "elsker" godt nok er et stort ord så kan jeg nok grupperes blandt disse mennesker. Gørelister hedder de...og dem kan jeg vitterlig tage med overalt. Hvad angår arbejdsopgaver (arbejde som i biblio) har jeg både papirlister (det er når det hele stiger mig for meget til hovedet) og Outlooks opgavefunktion og det er rigeligt til mig, så foreløbig glemmer jeg mælken...

1 kommentar:

Bente Jensen sagde ...

Det er også fint nok, nu ved du den findes. Jeg bruger den nu en hel del, men det tog også Thor lang tid at overbevise mig. Men det virkede da det gik op for mig at alle de ting, som jeg blev ved med at spørge ham om vi havde tænkt på faktisk lå der. Det blev faktisk lidt pinligt, så jeg tog den til mig.At jeg så aldrig kan huske hvad den hedder, men insistere på Milk the cow er en hel anden sag :-) Knus fra mig