12 juli 2007

Dancing Queen...

...er i mine ører og vi er stadig i gult :-) Til gengæld må jeg gå til bekendelse (igen): jeg er rimelig gammeldags anlagt (også) når det gælder musik; for ikke længe siden hørte Tine og jeg ovenikøbet lp'er (!) og til daglig hører jeg mest cd'er eller p4 - analogt... På arbejdet hører jeg mest Radio 100 FMs netradio...men altså jeg har både kigget på (læs: hørt på) LastFM og Blogmusik. Jeg er i udlånet så det med at downloade diverse software er ikke superoplagt - til gengæld benytter jeg mig af at chefen er på ferie - så vi hører musik i udlånet. For første gang i Vanløses og min fælles historie. Det giver mig mindelser tilbage til mine unge dage i musikafdelingen på HB...hvor vi altid hørte musik i skranken og spiste slik og kager sammen med Poul og Jens. Dét var tider :-)
Nu spiller min yndlingsmusiker (udover altså ham I ved nok :-), nemlig Joshua Kadison. Uhm...

Ingen kommentarer: