26 juli 2007

Øv :-(

Så blev kyllingen færdig før mig. Det har tikket ind med beskeder idag til åbenbart den sidste i verden der troede på en ren sejr. Virkelig flot at når vi endelig er i nærheden af at vinde (eller faktisk gør det, Bjarne!!) så er det på falske forudsætninger :-( Hvor er det tarveligt.

Dermed er det jo så også endegyldigt farvel til mit tourkiggeri - og jeg kan få mit TV til service (for dvd'en virker ikke men hvem havde jo også brug for det i disse cykeltider??!). Det betyder vel også at Venner kommer tilbage igen.

Jeg har dog inden alt det her lovet Bente at blive færdig inden søndag så hermed iler jeg for at få de sidste opgaver løst:

Uge 11, ting 20, 21 og 22: 22 er (jo) aflyst så den var nem. 21 er Youtube som jeg kender og jeg vil ile med at sætte mit yndlingsklip ind hvis jeg kan finde ud af det. Ja og det kunne jeg så ikke - men så får I lige linket i hvert fald; det er ligesom om at jeg ikke får lov at indsætte hele html-linien??? Hjælp! 20 er podcast - det har jeg også prøvet...og abonnerer så nu på Guld fra arkiverne...men ville nu hellere abonnere på De sorte spejdere - men de holder ferie og dermed (?) er deres podcastside nede.

2 kommentarer:

peberi sagde ...

Hej Trine
Det er en sød kat du har fundet!
Peter

Trine Ulleriks sagde ...

Tak - bare lidt ærgerligt at jeg ikke kunne få filmen helt ud at ligge på bloggen - genkender godt nogle af dine frustrationer :-)