24 juli 2007

Uge 10 - snapper kyllingen i haserne :-)

Uge 10 er online applikationer og personlige forsider. Det første har jeg allerede snuset lidt til i forbindelse med mit biblioteksprojekt Bogbidder - vi skal deles om en timeregistrering og Michael fra Horsens har lavet det fineste google.doc-regneark til os.

Det sidste; dét bliver skægt. Har nu lige dimset lidt med det...troede måske man selv kunne layout'e det lidt med sine egne billeder og så'n men det ser ikke rigtigt sådan ud (jeg kunne dog vælge noget i lyserødt). Undervejs med at klippe-klistre opdagede jeg til min store overraskelse og ditto ærgelse denne nyhed :-( Det er det der sker når man vender ryggen til et øjeblik for at tage på arbejde. Øv - hvorfor f..... kan de ikke holde sig i skindet?? Kylling du må hellere være ren!

1 kommentar:

Bente Jensen sagde ...

Way to go. Du slår Kyllingen med mange længder og du er ikke engang dobet.