12 juli 2007

Tilbage...tror jeg ;-)

Ups...20. maj står der på mit seneste indlæg - og det er godt nok længe siden. Har lovet alle på min vej (og ikke mindste Bente ;-) at når det blev (stille) sommer med stille vagter ville jeg fortsætte min 23ting-færd. Søster er ovenikøbet i mellemtiden ved at overhale mig indenom idet hun har oprettet sin egen blog. Jeg har lovet ikke at offentliggøre den (endnu) men så snart hun giver grønt lys hører I mere :-) Jeg skal undvære hende i fem uger når hun rejser til USA for at studere amerikanske frilandsmuseer. God tur Schwesslein :-)
Jeg selv (og hende sådan set også) returnerede fra Verdens navle her i weekenden og mellem os sagt: det var (og er) lidt svært at komme tilbage når jeg er (godt) vandt til friluftslivets glæder :-)
Stille vagter er her dog nok af (ligesom bunker) så der er nok tid til både TDF og 23ting...jeg starter fra en ende af...velkommen tilbage!

Ingen kommentarer: