18 juli 2007

Ting 14

Stille og roligt bevæger jeg mig mod målet...gad vide om jeg kommer frem før Kyllingen; det kunne selvfølgelig være et mål i sig selv. Så hans fænomenable ridt i søndags med øjnene klistret til skærmen. Ret cool. Resten - stort set - har jeg måttet se på nettet. Bibliotekets ;-)

Ting 14 (9 to go) er Del.icio.us - og det har vi prøvet...selvom det er lææænge siden og der ikke er blevet gjort noget ved det siden så har Vanløse bibliotek (s personale) faktisk (også) deres egen del.icio.us. Og skægt nok har jeg idag tænkt på et link jeg gerne ville kunne huske - så måske tiden er inde til at arbejde lidt videre hermed. Jeg kommer dog ikke til at lave en til mig selv...dertil er designet simpelthen for kedeligt. I mine vildeste tanker laver jeg mig engang min egen (og helt private - bare rolig) hjemmeside hvor sådan noget bliver samlet...men det bliver (jo) kun ved tanken :-)

2 kommentarer:

Bente Jensen sagde ...

Du mit livs lys! Husk at Kyllingen forhåbentlig kommer i mål på søndag, så....

Trine Ulleriks sagde ...

Åh hvor jeg holder af at være dit livs lys, Bente. Håber jeg også er det selvom Kyllingen kommer først...